Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה

חזה גדול ומרשים נחשב כבר בעת העתיקה סמל לפוריות ולנשיות. בימינו, הסמליות הזו אולי נשחקה, אך ללא ספק, ועל כך מעידים לא מעט מחקרים, נשים עם חזה גדול יותר הינן בעלות ביטחון עצמי גבוה יותר. לכן, אין זה פלא שהגדלת חזה היא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר. עבור מי שחולמת לקנות חזייה במידה גדולה יותר ולהנות מחזה מרשים ומלא, ניתוח הגדלת חזה הוא בהחלט הפתרון המושלם.

בכל הנוגע לביטחון עצמי ודימוי גוף, ניתוח להגדלת חזה יכול להיות הליך משנה חיים. לכל מי ששוקלת לעבור הליך כזה, חיוני לאסוף מידע מדויק ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מהימנים. לכן, המומחים של "אקסלנס קליניק", קליניקה לאסתטיקה כירורגית וטיפולי יופי בעלת מוניטין, התכנסו כדי לחבר את המדריך הסוקר את התהליך ומובא במאמר זה.

חשוב להדגיש, כי המאמר מנוסח בלשון נקבה, אך הוא בהחלט פונה אל שני המינים ויש לא מעט גברים שפונים לניתוחים לעיצוב החזה, בהם משתמשים בשיטות דומות לאלו המוצגות בהמשך.

מה ניתן להשיג באמצעות הניתוח ולמי הוא מתאים?

הניתוח הוא הליך שנועד לשפר את הצורה והגודל של השדיים. משמעות הדבר היא הוספת שתלים, או עיצוב השדיים באמצעות תוספת של שומן עצמי שנשאב מאזור אחר בגוף, להשגת התוצאות הרצויות. הגדלת חזה יכולה להיות אופציה מצוינת עבור כל מי שמעוניינת:

  • לשפר את נפח וגודל החזה.
  • להשיג סימטריה ואיזון טובים יותר בצורתם וגודלם של שני השדיים.
  • להחזיר את מלאות השד שאבדה עקב הריון, ירידה במשקל או הזדקנות - תהליכים אשר גורמים לשדיים לאבד מנפחם להידלדל ולצנוח.
  • להגביר את הביטחון העצמי במראה הפיזי שלהם.

הגדלת חזה - רגע לפני 

  • ניתוח חזה ניתן לבצע רק לאחר שהחזה הגיע לשיא צמיחתו ולצורתו הסופית, לרוב, לקראת גיל 18.
  • בהתייעצות עם המנתח ניתן לבחור את השתל המתאים ביותר לפי מידת הרכות שלו, צורתו ונפחו.
  • במקרים מסוימים, ובמידה והחזה איננו זקור כבעבר - מומלץ לשקול ניתוח משולב של הגדלה והרמה.

ניתוח הגדלת חזה מבוצע בהרדמה מלאה ואופי ההליך שונה בהתאם לשיטה בה בוחרים לבצע את ההגדלה: באמצעות שימוש בשתלי מי מלח או שתלי סיליקון בחזה, או, באמצעות הזרקת שומן עצמי.

הגדלת חזה באמצעות שתלים

זהו למעשה ניתוח הגדלת החזה המסורתי, והוא כולל החדרת שתלים מלאים במי מלח או שתלי סיליקון במרקם ג'ל. הליך זה מציע תוצאות ארוכות טווח ומאפשר התאמה אישית על סמך הצורה, הגודל והפרופיל הרצויים. בפגישת האבחון והייעוץ, המנתחים המומחים של הקליניקה יבחנו את האנטומיה של המטופלת, ידונו עמה באפשרויות השונות הקיימות ויסייעו בידיה להחליט מהי הבחירה המתאימה ביותר עבורה.

הניתוח כרוך בביצוע חתך לשם החדרת השתלים והוא מבוצע בהתאם להחלטת המנתח ולמטרות אותן מעוניינים להשיג, באחד משלושה מיקומים:

  • בבית השחי
  • סביב הפיטמה
  • בקפל שמתחת לשד (הקפל התת-שדי)

סוגי שתלים - בחירת השתל המתאים

ההחלטה על סוג השתל המתאים למטופלת היא צעד מכריע. ב"אקסלנס קליניק" מספקים מגוון רחב של שתלי חזה, שיתאימו להעדפות שונות ולתוצאות הרצויות. בקליניקה מקפידים לעבוד אך ורק עם שתלים המיוצרים על ידי חברות אמינות וידועות בתחום, כגון "פוליטק" (Polytech) ו"מנטור" (Mentor).

שתלים להגדלת חזה מסווגים לכמה קטגוריות , כאשר המובילה והנפוצה ביותר היא קטגוריית שתלי סיליקון .

שתלי סיליקון מורכבים ממעטפת הממולאת בג'ל סיליקון. שתלים אלו מקנים מראה ותחושה טבעיים יותר, הדומים מאוד למרקם של רקמת השד. הם זמינים במגוון רחב של פרופילים וגדלים ומאפשרים התאמה אישית ומדויקת. שתלי סיליקון נחשבים בדרך כלל בטוחים והסיכון שלהם להתפתל או להתקמט נמוך.

ניתן למצוא תתי-סוגים רבים של שתלים, המאפשרים התאמה מדויקת לצרכי המטופלת: שתלים אנטומיים, שתלים חלקים, שתלים מחוספסים, שתלים קלים, שתלים עגולים, כאלה בעלי פרופיל שטוח, ובתוך כל סוג, כמה פרופילי גובה.

הגדלת חזה בשומן עצמי

עבור מי שמחפשת אחר גישה טבעית יותר, הגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן עצמי יכולה להיות אפשרות מתאימה. טכניקה זו נחשבת בדרך כלל פחות פולשנית מהגדלת חזה מסורתית עם שתלים, אך היא עדיין כרוכה ברמה מסוימת של התערבות כירורגית ומלבד זאת, היא אינה מתאימה לכל אחת, שכן גורמים כגון כמות השומן הזמין לשאיבה וכמות השומן הנדרשת להשגת התוצאה הרצויה - מכתיבים את התוצאות אליהן ניתן להגיע ומשפיעים על כדאיות ההליך.

מי ששיטה זו כן מתאימה עבורה, יכולה ליהנות מתוצאות לאורך זמן, תוך שמירה על מראה ותחושה טבעיים.

אופן ביצוע הגדלת החזה באמצעות שומן עצמי

השיטה דורשת קצירת שומן מאזור גוף מתאים ולאחר מכן, הזרקתו אל השדיים.

שלבי התהליך הם:

  • קצירת השומן -
    השומן נשאב מאזורים בגוף שבהם יש עודף שומן, כגון הבטן, הירכיים או הישבן. המנתחים המיומנים של "אקסלנס קליניק" משתמשים בטכניקות שאיבת שומן מתקדמות כדי לחלץ בעדינות את עודפי השומן מהאזור הנבחר.
  • עיבוד השומן -
    השומן שנאסף עובר תהליך עיבוד וטיהור על מנת להיפטר מנוזלים עודפים, זיהומים ותאים פגומים.
  • הזרקת השומן לשדיים -
    השומן המעובד מוזרק לאזורים שונים בתוך השדיים כדי להשיג את הנפח והצורה הרצויים.

ניתוח הגדלת חזה - מחיר

אחת השאלות המרכזיות שעולות אצל כל מי ששוקלת לעבור ניתוח, היא כמה עולה הגדלת חזה?

העלות המדויקת של הליך כזה, יכולה להיקבע רק בתום תהליך הייעוץ ולאחר קבלת החלטה סופית על אופי ההליך הנבחר, משום שהעלויות משתנות בהתאם למספר גורמים:

  1. סוג השיטה בה בוחרים לנתח -
    הליך הגדלת חזה באמצעות שתלים שונה מאד מזה של הגדלה באמצעות שומן עצמי וכך גם התמחור של כל אחד מהם.
  2. סוג השתל הנבחר -
    בהגדלה באמצעות שתלים, לסוג השתל יש השפעה על העלות הכוללת.
  3. שילוב ההגדלה עם הליכים או טיפולים נוספים -
    במקרים מסוימים, ייתכן שיידרש הליך משולב או נוסף, כדי להשיג את התוצאה הרצויה. לדוגמא, הרמת חזה (ניתוח Mastopexy), או תיקון פטמות. ככל שההליך הניתוחי מורכב משלבים ומשתנים רבים יותר, כך מחירו גבוה יותר.
  4. המומחיות והניסיון של המנתח -
    המיומנות, הניסיון והכישורים של המנתח משחקים תפקיד משמעותי בקביעת המחיר. בהקשר זה, חשוב לבחור במנתח אמין, מנוסה ומומלץ, משום שניסיון לחסוך בהיבט הזה עלול להסתיים בהרבה מאד סבל ועוגמת נפש, וגם בתיקונים וניתוחים חוזרים, הכרוכים בעלויות כפולות ומכופלות.

החלמה לאחר הניתוח

תהליך ההחלמה לאחר הניתוח כולל אשפוז של לילה אחד. לאחר מספר ימים ניתן כבר לחזור לשגרה אך בצורה הדרגתית שאינה כוללת מאמץ גופני. במהלך החודש הראשון שלאחר הניתוח יש ללבוש חזייה מותאמת.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

ב"אקסלנס קליניק" מאמינים בשקיפות מלאה ומבטיחים תהליך ייעוץ המשקף את כל המשתנים הבריאותיים, האסתטיים וגם הכספיים, כולל הערכת עלויות מפורטת, באופן שמאפשר למטופלת לקבל החלטה מושכלת בראש שקט.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.