Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

ניתוח הרמת חזה

ניתוח  הרמת חזה

חזה שירד מנפחו והתדלדל, ולרוב גם מוטה כלפי מטה, מהווה במרבית המקרים מקור לתסכולים ולאי נעימות. הסיבות בשלן הוא מאבד מזוהרו נובעות מתהליכי התבגרות טבעיים של הגוף, הנקה, שינויים קיצוניים במשקל, לידות ועוד. לשמחתנו, זוהי איננה גזרה משמים וניתן, בפרוצדורה ניתוחית מורכבת אך יעילה ומאוד בטוחה לבצע ניתוח להרמת חזה המיועד לכל אישה באשר היא המעוניינת במראה חזה זקור, צעיר ומוצק יותר. לעיתים ימליץ הרופא לשלב את הניתוח בניתוח להגדלת חזה, כמובן בהתאם למצבה הפרטני של המטופלת ורצונותיה.

רגע לפני הניתוח

כל מטופלת המיועדת לניתוח הרמת חזה ושגילה מעל 30 מחוייבת בבדיקת ממוגרפיה מקיפה לפני הניתוח. לאחר בחינה והתייעצות המנתח יתאים עבורך את הטכניקה הטובה ביותר המתאימה למצבך לרבות ההחלטה האם להשתמש בשתל לצורך ההרמה או ברקמה עצמה. 

 תהליך ביצוע הניתוח

ניתוח הרמת חזה מבוצע בהרדמה מלאה ובמהלכו מוסרים עודפי העור, והחזה מעוצב מחדש למראה זקור ומוצק יותר. לשם הצלחת הניתוח המנתח מבצע שני חתכים: האחד מסביב לפיטמה והשני מכיוון הפטמה כלפי מטה בצורה אנכית. במקרים בהם השד מאוד מרוקן מנפחו מומלץ לשלב בניתוח שתל שגם יגדיל את החזה וגם יסייע  להרמה עצמה.

ההחלמה לאחר הניתוח

 ההחלמה לאחר הניתוח כוללת אשפוז של לילה אחד, ולאחר כשבוע עד עשרה ימים ניתן כבר לחזור לשגרה אך בצורה הדרגתית שאינה כוללת מאמץ גופני. במהלך 4-6 השבועות שלאחר הניתוח יש ללבוש חזייה מתאימה בהתאם להנחיות המנתח.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888  או מלאי את טופס יצירת קשר באתר על מנת שנוכל להתאים לך את הטיפול המתאים ביותר.  

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.