Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

מתיחת הבטן

מתיחת הבטן

הבטן היא מרכז הגוף שלנו והיא מסמלת לא פעם, את כל מה שקורה בנפש פנימה. הרי לא סתם אנו נוהגים לאמר ש"יש לנו תחושת בטן" לגבי משהו או שדבר מסויים נמצא ב"בטן הרכה" והוא מהווה את נקודת החולשה האישית שאנו לא רוצים שיגלו. יחד עם זאת, היא מסמלת גם את היחס שלנו לעצמנו: כאשר היא מוצקה וחטובה היא מעידה לא פעם על בריאות איתנה ועל שגרת חיים איכותית וכאשר היא רופסת, מקומטת ועם עודפי שומן היא עלולה לגרום לתסכול רב  ולהוביל לחיפוש אחר פתרונות שיביאו את המזור. 

ניתוח למתיחת הבטן הוא אחד מהפתרונות הרלוונטיים במקרה זה. הוא מתאים לאנשים הנמצאים במשקל תקין (או משקל יתר מועט) אשר מעוניינים לחטב את אזור הבטן לאחר שניסו כבר הכל, החל מדיאטות, ספורט ואפילו שאיבת שומן. אגב, בקרב נשים, הניתוח נפוץ במיוחד אצל מי שעברה שינויי משקל קיצוניים לרבות הריונות שמותירים את הבטן עם עודפי עור רפויים. 

ניתוח מתיחת בטן - חשוב לדעת: 

  • קיימים שני סוגים של ניתוח - מלא או חלקי (מיני) ואת הבחירה יעשה המנתח לאחר בחינה מדוקדקת של הבטן, על שלל הפרמטרים שלה. 
  • הניתוח מתבצע תחת הרדמה מלאה. 
  • מתיחת בטן מלאה כוללת חיתוך הנעשה בשיפולי הבטן. את התפירה, אשר עוזרת להצרת ההיקפים ולמראה של בטן שטוחה יותר, מבצע המנתח על ידי הידוק התפרים לשרירים הרפויים ומתיחה של העור מעליהם.
  • מתיחת בטן חלקית (מיני מתיחת בטן) דומה למתיחה מלאה אך היא איננה כוללת תפירה ומתמתקדת בבטן התחתונה בלבד.

החלמה לאחר הניתוח

תהליך ההחלמה לאחר הניתוח כולל אשפוז של לילה אחד. לאחר מספר ימים ניתן כבר לחזור לשגרה אך בצורה הדרגתית שאינה כוללת מאמץ גופני.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888 או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.