Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים

העיניים הן הראי לנשמה וכשהן נראות עייפות וצונחות, הן מבגרות את המראה כולו. עם זאת ולצד החסרונות שבמראה העייף, לצניחת עפעפיים יש חסרון נוסף משמעותי אף יותר והוא הסיכון לפגיעה בראייה. פגיעה זו יכולה לקרות כתוצאה ממגבלה פיזית שעשויה להיווצר על רקע צניחת העפעף, הסתרה שלו את גלגל העין וחסימה של שדה הראייה.

תחילת ההתבגרות של האדם והזדקנות העור כחלק ממהלך החיים הטבעי, מתחילה לקרות החל מאמצע שנות ה-30. העפעפיים העליונים מתחילים לצנוח מטה ולעיתים אפילו להקשות על הראייה. במקביל, גם העפעפיים התחתונים "זוכים" במגע הקסם של הזמן ומתחילות להיווצר שקיות מתחת לעיניים.

נכון שמדובר על תהליך טבעי ובלתי נמנע של הגוף, עם זאת היכולת שלנו לתמוך בתהליכי ההזדקנות הטבעיים ולשפר את איכות החיים במהלכם היא ההישג המשמעותי ביותר של המודרניזציה. לכן, גם כאשר מדובר על תהליך טבעי לחלוטין, במידה והוא מפריע, חשוב לדעת שניתן להשיב את המצב לקדמותו, לרענן את מראה הפנים ולהשיג מראה חיוני וצעיר יותר.

ניתוח מתיחת עפעפיים הוא לא רק ניתוח קוסמטי, שכן יש לו חשיבות תפקודית, משום שגם אם בטווח המיידי לא ניכרת פגיעה בראייה, בהעדר טיפול הולם פגיעה בראייה תהיה בלתי נמנעת. בכך מדובר על הליך חיוני בעל חשיבות בריאותית- טיפולית ומניעתית. ניתוח הרמת עפעפיים עליונים או תחתונים הוא ניתוח קצר וכשנעשה בידיים מיומנות הוא יהיה ניתוח פשוט ובטוח יחסית.

ניתוח עפעפיים - כדאי לדעת: 

  • בפגישה המקדימה יבחן המנתח את מקור צניחת העפעפיים ובהתאם לממצאים יוכל להמליץ על הניתוח הנכון ביותר. כלומר, האם להרים רק את העפעפיים העליונים או שמומלץ גם למתוח את העפעפיים התחתונים.
  • במקרים מסוימים ובמידת הצורך - ניתן לשלב בניתוח הרמת העפעפיים גם הרמת גבות.
  • הניתוח מתבצע תחת הרדמה מלאה. במידה ותבצעו רק הרמת עפעפיים כדאי שתדעו שהניתוח אורך כשעה וכולל חתך נסתר בקו העין, כריתת כריות שומן ועור עודף ותפירה מחדש למראה רענן. ניתוח מתיחת עפעפיים תחתונים אורך גם הוא כשעה וכולל חתך בקו הריסים התחתון, הסרת רקמות מיותרות והידוק העור הרופף.

טרום ומהלך ניתוח הרמת עפעפים

כמובן, שבכל ניתוח קיים סיכון מסוים וחשוב לקחת זאת בחשבון. חלק מהסיכונים ניתנים למזעור על ידי המטופל עצמו ולכן, המודעות להם מקבלת משנה תוקף.

עבור ניתוח עפעפיים, רופאים מומלצים מהווים תנאי מפתח להצלחת הניתוח, לא רק במונחי סיכון בריאותי, אלא גם במונחי אסתטיקה ובחוויית הניתוח עצמו.

מעבר לחשיבות התפקודית, לבחירה של ניתוח עפעפיים עליונים ו/או תחתונים יש השפעה אסתטית ופעולה כירורגית שאינה מושלמת עשויה להתבטא גם כך. נוסף על כך, חווית ניתוח היא חוויה שכוללת רכיב לחץ כלומר, ידועה כחוויה שמלווה במתח ובצדק. ניתוח דורש התמסרות מלאה בגוף ובנפש באמצעות הרדמה מלאה, חיתוך עמוק של רקמות הגוף ומתן אמון מלא במישהו אחר. לצוות המטפל בעניין זה יש משקל אקוטי בהשפעה על החוויה, ולחוויה יש השפעה על ההחלמה וגם על הסיכונים.

לכן, חשוב מאוד לעבור ניתוחים באופן כללי ובפרט ניתוחים אסתטיים כמו ניתוחי מתיחת עפעפיים רק אצל מומחים עם צוות מנוסה ומיומן שמודע לחשיבותה של החוויה הנפשית במהלך וסביב הניתוח ויסייע בהשריית אווירה נינוחה, בטוחה וחיובית.

איך מתבצע ניתוח עפעפיים

ניתוח הרמה או מתיחה של העפעף נעשה בכמה טכניקות שונות ובהתאם לאופי הצניחה, כמו תנאים נוספים שמאפיינים את האזור. מחיר הרמת עפעפיים אינו משתנה בהתאם לטכניקת הניתוח, באם מדובר על עפעפיים עליונים בלבד או גם את התחתונים. ניתוח הרמת עפעפיים (מחיר) משתנה מעט בין הקליניקות השונות. באופן טבעי הרמת עפעפיים -מחיר מושפע באופן ישיר מהיקף הניסיון ומיומנות הרופא המנתח. אמנם מחיר הרמת עפעפיים משתנה בין קליניקות שונות, אך לרוב הפער אינו משמעותי.

בהינתן פרוצדורה שנעשתה במדויק ובמקצועיות- הרמת עפעפיים לפני ואחרי לא רק ישפרו את המראה האסתטי ואת התפקוד אלא יהוו טיפול אנטי- אייג'ינג בעל אפקט מצעיר. להצצה על ניתוחי עפעפיים תמונות לפני ואחרי נא ללחוץ כאן.

ניתוחי עפעפיים תמונות לפני ואחרי יסייעו לקבל תמונה ברורה ובהירה של יתרונות הניתוח, המהווים את השיקול המהותי יותר מאשר מתיחת עפעפיים - מחיר או אפילו מיקום הקליניקה.

החלמה לאחר הניתוח

החלמה מניתוח עפעפיים היא תהליך שאורך מספר ימים, במהלכם מופיעה אדמומיות ותחושות נפיחות ואי נוחות. יחד עם זאת, לאחר כשלושה ימי מנוחה ניתן כבר לחזור לשגרה ולאחר כעשרה ימים לאחר הניתוח יש לחזור לביקורת להסרת התפרים.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים, חוסר ההתפשרות על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הקליניקה שלנו היא הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה WELL BEING –באזור הצפון.

לקבלת פרטים נוספים והתנעת התהליך להתאמת הטיפול האידיאלי עבורכם, היכנם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 04-8408888 .

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.