Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

הרמת גבות

הרמת גבות

הגבות מהוות את המסגרת החשובה ביותר לפנים ומסוגלות לשוות להם את המראה הסימטרי והמאוזן. יחד עם זאת, ברבות השנים, המראה הזוויתי שלהן מאבד מזוהרו בעקבות הצניחה הטבעית של השרירים, מה שמקנה לפנים מראה כועס, עצוב ואפילו מודאג. 

הפתרון האולטימטיבי - ניתוח הרמת גבות ופתיחת ארובת העין, כפרוצדורה העומדת בפני עצמה או כניתוח משלים להרמת העפעפיים העליונים/תחתונים. 

 תהליך הרמת גבה

ניתוח הרמת גבה מתבצע תחת הרדמה מקומית או כללית, בעזרת חתך מוסתר בקו השיער או בחתכים שנעשו לניתוח העפעפיים במידה ומתקיים (בכדי לחסוך בצלקות מיותרות) , לצורך הפרדת הגבה מהרקומת שמתחתיה ולצורך השגת אפקט מתיחה והרמה. המבלך הניתוח שולי הגבה מורמים וממוקמים מחדש באמצעות תפירה עדינה.

החלמה לאחר הניתוח

ניתוח הרמת הגבות דורש התאוששות קלה של מספר שעות בלבד ללא צורך בהשגחה למשך הלילה. תקופת ההתאוששות הראשונית במהלכה קיימת תחושת אי נוחות, שטפי דם, בצקות וכו’ נמשכת כשבועיים ולאחר מכן ניתן לחזור לשגרה.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה. WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888  או בטופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.