Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

שאיבת שומן

שאיבת שומן

שומנים עודפים הם אחד מהמאבקים העקשניים ביותר שיש, גם כיום, כאשר מחד המודעות לאורח חיים בריא עולה ומאידך, תנועת ה"בודי פוזיטיב", המאמינה שיש לקבל את הגוף בכל צורה ומידה, בשיאה. ולראייה - סטטיסטיקות אחרונות מלמדות שעדיין, אחד מהניתוחים הפלסטיים המבוקשים ביותר בעולם הוא שאיבת השומן, המאפשר להגיע למראה החטוב עליו חולמים רבים. 

תהליך ביצוע הניתוח

הליך השאיבה משתנה בהתאם לאזור ממנו מתבצעת השאיבה. במידה והאזור מוגבל בגודלו יחסית, כמו הברכיים לדוגמה, יתכן והרדמה מקומית תספיק. לעומת זאת, בשאיבת שומן בהיקפים נרחבים יותר יש צורך בהרדמה מלאה. לפני השאיבה הרופא המנתח מזריק תמיסת מלח אשר מכינה את האזור ומסייעת בהפחתת הסיכון לדימום. השאיבה עצמה מתבצעת על ידי חתכים זעירים ושאיבת השומן המיותר דרך צינורית דקה.

החלמה לאחר הניתוח

כשבוע לאחר הטיפול יתכנו כאבים מקומיים, ובמשך השבועיים הראשונים יש ללבוש מחוך מיוחד למניעת הצטברות נוזלים ולהמנע מפעילות גופנית. כדי לשמר את תוצאות השאיבה לטווח ארוך מומלץ לשמור על תזונה בריאה ולעסוק בפעילות ספורטיבית, בתום תקופת ההחלמה.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888  או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.