Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

הצמדת אוזניים

הצמדת אוזניים

אוזניים בולטות היא תכונה פיזיולוגית-אסתטית מולדת, הנוצרת מעודף סחוס באזור. התופעה אגב, פופולארית בקרב ילדים ומבוגרים כאחד וגורמת לאי נוחות ולירידה חדה בביטחון העצמי וחבל שכך. להבדיל ממגוון הניתוחים הפלסטיים, ניתן לבצע ניתוח להצמדת האוזניים כבר מגיל צעיר (החל מגיל 6 לערך) כיוון שעד אז מסתיימת צמיחת האפרכסת החיצונית של האוזן. 

חשוב לדעת:

  • הניתוח מתבצע תחת הרדמה מלאה אצל ילדים ותחת הרדמה מקומית אצל מבוגרים. 
  • במהלך הניתוח חושף המנתח את הסחוס הבולט מהצד האחורי של האפרכסת ולאחר מכן, בעזרת חוטים פנימיים שאינם נספגים, הוא מצמיד את האוזניים אל הראש.
  • בסיום הניתוח חובש המנתח את האוזניים בשיטה מיוחדת אשר מסייעת בזירוז תהליך הקיבוע והריפוי והמטופל נשאר להתאוששות תחת השגחה במשך מספר שעות, לאחריהן הוא משוחרר לביתו. יש להמנע מפעילות ספורטיבית במשך שבוע לאחר הניתוח ובמשך כחודש לאחר הניתוח אין לכופף את האוזניים לכיוון הפנים.

 אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING. לפרטים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 04-8408888  או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.