Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

ניתוח מתיחת צוואר

ניתוח מתיחת צוואר

אחד האזורים המקופחים ביותר בגופנו הוא הצוואר, שנחשב לחלק אינהרנטי מהפנים אך משום מה לא זוכה בהתייחסות הנאותה. את הקרמים אנו מורחות עד קו הלסת ושוכחות מעצם קיומו של החלק המקשר לגוף. והתוצאות לא מאחרות לבוא - עם השנים עור הצוואר, החשוף לשמש ולנזקי הסביבה, מתקמט, נופל וצובר כתמים והמראה המתקבל איננו אסתטי לחלוטין. 

 מצוואר תרנגולת לצוואר ברבור

כיום, ישנן מספר אופציות שאינן ניתוחיות שיכולות לשוות לצוואר מראה מתוח וצעיר יותר, אך הן מתאימות רק במקרים קלים, שאיכות עור הצוואר עדיין תקינה. במקרים מורכבים יותר, ניתוח מתיחת צוואר, המתבצע בהרדמה מלאה, הוא הפתרון האולטימטיבי. במהלך הניתוח מרים הכירורג הפלסטי רקמות שצנחו, מסיר עודפי שומן ועור מהאיזור ושואב את השומן העודף דרך חתכים באזור שמתחת לאוזניים. לאחר מכן, הוא מותח את העור הרופף  הצידה על מנת להשיג תוצאה נהדרת תוך שמירה על המראה הכי טבעי שניתן. חשוב לדעת - במקרים בהם השרירים רפויים יש לבצע חתך נוסף גם באזור הסנטר.

החלמה לאחר הניתוח

ההחלמה מניתוח מתיחת צוואר מתחילה באשפוז של לילה אחד. במשך כשבועיים לאחר מכן תעברי התאוששות ראשונית, אז תשתפר תחושת האי נוחות וירדו הנפיחות והבצקות. לאחר מכן ניתן לחזור לשגרה.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888 או מלאי את טופס יצירת קשר באתר על מנת שנוכל להתאים לך את הטיפול המיטבי. 



לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.