Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

פילינג

פילינג

העור עייף? אפרפר? הטקסטורה שלו איננה אחידה? הקמטוטים מתרבים? במידה וכל אלו מטרידים את מנוחתך סביר להניח שזה הזמן לחדש ולרענן אותו באמצעות פילינג כימי או לייזר (רגיל או פרקציונלי), המסוגלים להעלים כתמי פיגמנטציה, קמטוטים, קמטים, נגעים, צלקות אקנה, חטטים וטקסטורה שאיננה אחידה. התוצאות לאחר הטיפול ידהימו אפילו אותך וישיבו לפניך את האור שאבד להן, את החיוניות החסרה והברק המאפיין עור צעיר. 

הפילינג - קווים לדמותו: 

הפילינג הוא תהליך שנקרא בשפה המקצועית Resurfacing ובמהלכו מוסרת שכבת העור החיצונית באמצעות חומרים כימיים או לייזר, בכדי לחשוף שכבת עור חדשה, בריאה ורעננה יותר. כיום, קיימים שלושה טיפולי פילינג עיקריים: 

פילינג כימי  - הפילינג הותיק ביותר, המתבצע על ידי רופא/ה מומחים בלבד, כולל טיפול באמצעות חומצה בריכוז מדוייק היוצרת כוויה מבוקרת שמפרקת את התאים וחושפת שכבת עור חדשה. חשוב לדעת: בשונה מפילינג קל או בינוני, פילינג עמוק נחשב לטיפול אינטנסיבי לעור ולאחריו נדרשת התאוששות של שבוע, כשההחלמה אורכת עוד כחודש נוסף בממוצע. 

פילינג לייזר - טיפול מתקדם הכולל מכשור המבוסס על קרני לייזר בעוצמה גבוהה שמסירות שכבת תאים באמצעות אידוי (אבלציה) ומעודדות יצירת אלסטין וקולגן. בכדי להמנע מכאבים יש צורך בהרדמה, ולאחר הטיפול  חשוב להמנע מחשיפה לשמש ולהקפיד על מריחת מסנן קרינה.

פילינג לייזר פרקציונלי - חוד החנית של טיפולי הפילינג המתאים בעיקר להצערת העור, טיפול בקמטוטים, הסרת כתמי פיגמנטציה ונזקי שמש, טשטוש צלקות ומיצוק העור. הבידול העיקרי של המכשירים המטפלים בשיטה זו נחלק לשניים: גם מיקוד באזורים הדורשים טיפול בלבד (ולא בעור שסביבם) מה שמאיץ את ההחלמה וחוסך בכאב מיותר, וגם האפשרות הייחודית שלו לפעול בעומקים שונים של העור, כך שבעצם במקביל, ניתן לטפל במספר בעיות המתרחשות באזורים שונים של העור. 

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888 או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.