Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

הרמת פנים בחוטים

הרמת פנים בחוטים

 כוח המשיכה לא תמיד עובד לטובתנו. למשל, ברגעים בהם הרקמות הרכות של עור הפנים נחלשות (האשם העיקרי: הגיל) והתוצאה המיידית לכך היא נפילה של הפנים. לשמחתנו, ישנם לא מעט פתרונות לתופעה, החל מפיסול פנים בהזרקות וכלה בניתוח למתיחת פנים, כשביניהם אפשר למצוא פרוצדורה ייחודית - הרמת פנים בחוטים נספגים. 

 נעים להכיר: הרמת פנים בחוטים

הרמת פנים בחוטים נספגים הנה פרוצדורה שאיננה ניתוחית הדומה לפעולה טבעית ואינטואיטיבית שאנו עושים מול המראה - "מתיחת" הפנים כלפי מעלה בעזרת כפות הידיים. במהלך הרמת הפנים מוחדרים החוטים מתחת לעור ונוצרת מעין "רשת" שתי וערב פנימית אשר תומכת בסיבי האלסטין והקולגן ומרימה את הפנים כלפי מעלה. החוטים עצמם נספגים ומותאמים באופן מדוייק לבעיות הרלוונטיות בהן יש לטפל, באמצעות הרדמה מקומית ללא כאבים . התוצאה:הצערה, החלקה וחיטוב של עור הפנים. 

כדאי לדעת: 

  • לאחר מספר שבועות כל החוטים נספגים בגוף ומבצעים, בעצם, מיצוק ומתיחה פנימית לעור. 
  • הזמן המומלץ לביצוע התהליך: בשלבים הראשונים של הנפילה, כאשר הפרוצדורה הניתוחית עדיין איננה רלוונטית. 
  • באמצעות הטכניקה הייחודית ניתן לטפל באזורים שונים, בהם חיטוב ועיצוב הסנטר, החלקה ועיצוב של עור הצוואר, חיטוב הלחיים, הגבות וקו הלסת, החלקת קמטוטים מעל השפה העליונה ומסביב לעיניים, באזור המחשוף ושל קמטי ההבעה. בנוסף, בעזרת חוטים ניתן אפילו למצק את העור הירכיים, בישבן ובידיים. 

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888  או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.