Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

צלקות אקנה

צלקות אקנה

צלקות אקנה הן המזכרת שאף אחד ואחת לא רוצה לקבל. הסיבה להיווצרותן קשורה באופן טבעי לאקנה פעילה שלא טופלה נכון, עקב סיבות רבות החל מדרגת חומרה גבוהה של הדלקת הגורמת לאקנה וכלה בחיטוט והתעסקות יתר על המידה בפצעים הפעילים. התופעה עצמה נפוצה ובמידה ואיננה מטופלת נכון היא אף עלולה להיוותר לצמיתות. חשוב לדעת - כאשר הצלקות טריות אפשר במרבית המקרים לטפל בהן באמצעות משחות, אך במידה והצלקות ותיקות ועמוקות יותר הדרך לפרידה מהן הנה באמצעות לייזר. 

לייזר - הפתרון העדכני לטשטוש צלקות אקנה

מכשור הלייזר של אקסלנס קליניק הוא מהמובילים בתחומו בעולם ונחשב לתחליף לפילינג הותיק. הלייזר, מחמם את הרקמה, פוצע אותה בצורה מבוקרת ועדינה ובעצם מעודד יצירת קולגן חדש ועור חלק, בריא וגמיש.  במרבית המקרים התוצאות מרשימות כל כך עד כדי מראה חדש ללא כל זכר לצלקות האקנה.

כמה טיפולים צריך?

את הטיפול אנו מתאימים למצב הצלקת, גוון העור וסוג העור ובמרבית המקרים מספר הטיפולים הנדרש הוא בין שלושה לשישה, במרווחים של כחודש זה מזה, בהתאם להיקף ועומק הצלקות. 

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING. לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888  או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.