Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

הזעת יתר

הזעת יתר

עיגולים רטובים מתחת לבית השחי, חפצים שמחליקים מהידיים דרך קבע או חוסר יכולת ללחוץ יד לשלום, הן רק חלק מהתופעות המביכות שמלוות את הסובלים מהזעת יתר. לפי מחקרים אגב, מדובר בכעשרה אחוזים מהאוכלוסייה, כלומר שאחד מכל עשרה אנשים סובל בצורה כזו או אחרת מהזעת יתר בגוף. על פי רוב התסמינים ממוקדים באזור אחד (גב, כפות הידיים או הרגליים, מפשעה, פנים, בית שחי ועוד) אך קיימים בהחלט לא מעט מקרים בהם ההזעה המוגברת מתרחשת במספר אזורים בגוף במקביל. זאת ועוד - מלבד היותה בעיה אסתטית יומיומית, נלווים אליה תופעות נוספות כגון ריח חזק, אשר הופכות את הזעת היתר למצב עוד יותר לא נעים כלפי הסביבה. 

החדשות הטובות הן שהימים בהם הפתרון היחיד היה ניתוח כירורגי הכרוך בהסרה פיזית של בלוטות הזיעה - חלפו. היום, קיימות מספר טכנולוגיות שונות ובלתי פולשניות המטפלות בתופעה הטורדנית. העיקרית והפופולרית מביניהן היא הזרקה של חומר למניעת הזעת היתר בכפות הידיים ובבתי השחי. טיפול זה למעשה משתק את בלוטות הזיעה למשך ממוצע של כשנה תמימה ואינו כרוך בכאבים או בתופעות לוואי!

 אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888 או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

 

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.