Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

הסרת שיער בלייזר וב-IPL

IPL-הסרת שיער בלייזר וב

 במדינה כמו שלנו, שבה האקלים חם ולח, אין זה פלא שבגדים קצרים תופסים חלק נכבד ממדפי הארון שלנו. יחד עם זאת, מסתבר שלא מעט נשים וגברים נמנעים מללבוש אותם עקב סיבות מגוונות, חלקן תרבותיות, חלקן קשורות למצב העור ואחרות קשורות לשיעור יתר.

במידה והסיבה השלישית מעכבת גם אתכם כל פעם מחדש, כדאי שתדעו שאתם בהחלט יכולים להיפרד מסכין הגילוח והשעווה ולהפסיק לדאוג להסרת השיער כל פעם מחדש. הטכנולוגיה מציעה כיום מנעד אופציות מגוון, בהתאם לגוון העור, מצבו, צפיפות השיער והגוון שלו. 

גל רודף גל

בין שלל השיטות להסרת שיער, השתיים המובילות הן טכנולוגיית הלייזר וה-IPL המבוססות על אנרגיית אור ושונות זו מזו באורכי הגל: בעוד טכנולוגיית הלייזר כוללת גל באורך אחיד של 800 ננומטר ומורשית לטיפול רק על ידי רופאים, טכנולוגיית ה-IPL כוללת אורכי גל שונים ולכן גם כאלה שאינם רופאים מומחים מורשים להשתמש בה.

במהלך הטיפול בשתי הטכנולוגיות נשלחים הבזקי אור אל העור, המחפשים את פיגמנט המלנין הכהה המצוי בשיערה, מתמקדים בו, מחממים את השיערה עד שהחום מגיע אל השורש, גורם להריסתו ומונע צמיחה שלנו מחדש. יחד עם זאת, חשוב לדעת שמכיוון ולכל שיערה יש מחזור צמיחה, טיפול אחד במכשור טכנולוגי איננו מספיק ויש לחזור על הטיפול מספר פעמים עד להסרה משמעותית של מרבית השיער העודף.  

הטכנולוגיה המתקדמת בה משתמש צוות המומחים באקסלנס קליניק היא מהחדשניות בעולם וטמונים בה יתרונות רבים:

  • נטולת כאבים - הסרת שיער בהבזקי אור איננה כרוכה בתופעות לוואי או בכאב ולכן מתאימה אפילו לילדים ולבני נוער. 
  • טיפול קצר ויעיל - המכשור המתקדם והטכנולוגיה העדכנית עליה הוא מבוסס חולשים על אזורים נרחבים ולכן הטיפול מסתיים במהירות. 
  • מתאים לכל אחד ואחת - מגוון המכשירים מאפשרים למומחים בקליניקה להתאים לכל מטופלת ומטופל את המכשיר המתאים לו בהתאם לסוג העור, הגוון וסוג השיער (פלומתי או דק). 
  • רב עונתי -  מאחר והטיפול איננו כולל תופעות לוואי, ניתן לעשות את הטיפול בכל עת, גם בעונת הקיץ
        

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888  או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.