Skip to main content
צרו קשר: 04-8408888

סקולפטרה

האטת תהליך האייג'ינג היא אחת מהמשימות העומדות בראש מעייניהן של נשים ברחבי העולם, והן מוכנות לעשות לא מעט בעבור זה: דיאטות וספורט למראה בריא וחיוני יותר, טיפולים קוסמטיים בטכנולוגיות שונות וכמובן הזרקות וניתוחים. אך יחד עם זאת, ישנם משתנים קבועים שלעולם לא ישתנו, כמו למשל ייצור הקולגן בגוף, או יותר נכון האטת ייצור הקולגן לאורך השנים. ורק כדי לסבר את העין – עד גיל 45 לערך אישה מאבדת כרבע מכמות הקולגן הקיים בגופה, וזה המון!

כדאי לדעת: הזרקות של חומרי מילוי למיניהן משחזרות נפחים שאבדו ומשפרות את איכות העור, אך אינן מסוגלות לבצע שינוי בכמות הקולגן בגוף. זו הסיבה אגב, שהשפעות הזרקת חומרי המילוי אינן ארוכות טווח וחשוב לחדש אותן מדי מספר חודשים, בהתאם לאזור ולהתווית החומר.

מפסלים מחדש את הפנים

אבל אל דאגה. מסתבר שעם החומר הנכון אפשר להשיב גם את הקולגן שאבד. נעים להכיר, סקולפטרה, חומר מילוי חדש בישראל שנמצא בשימוש כבר במשך שנים רבות בארצות הברית (ומאושר על ידי ה-FDA  ) וכשמו כן הוא – מפסל מחדש את הפנים בצורה מתוחכמת: הג'ל הייחודי שמוזרק לעור מעודד תגובה דלקתית מבוקרת ומגרה את העור, ליצירת קולגן חדש . החומר עצמו מוזרק לאזורים הרלוונטיים כמו הרקות, הלחיים, הקמטים בצידי האף והפה, קו הלסת וכדומה, ואת התוצאות שלו בשונה מחומרי המילוי הרגילים, לא רואים באופן מיידי אלא לאחר כשישה עד שמונה שבועות. אז, בזכות הייצור המחודש של הקולגן, העור נראה בריא , צעיר ובעיקר טבעי יותר.

כדאי לדעת: כיוון שהחומר שונה מחומצה היאלרונית , אלא ג'ל ייחודי עם תפקיד כפול (מילוי קמטים וייצור קולגן), השפעתו יכולה להמשך עד כשנתיים מיום ההזרקה.

אקסלנס קליניק – לבחור בטובים ביותר

הניסיון הרחב, הפיקוח הרפואי, הסטנדרטים המחמירים שאינם מתפשרים על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, הטכניקות שעומדות בחוד החנית, הליווי האישי והשירות הקשוב והתומך הם סך החלקים שמרכיבים את השלם הטוב ביותר שיש – אקסלנס קליניק. הבית של המומחים המובילים בתחומי הפלסטיקה, האסתטיקה וה-WELL BEING. לפרטים צרו עמנו  קשר עוד היום בטלפון 04-8408888 או באמצעות טופס יצירת קשר באתר ונשמח להתאים לכם את הטיפול האופטימלי.

לקביעת פגישת ייעוץ

שם שלך
טלפון שלך
Invalid Input
Invalid Input
  • 04-8408888 ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-19:00
  • קרן קימת לישראל 68, קריית ביאליק
  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.